Lets nuffnang

Pengikut..

Monday, November 21, 2011

Jodoh ke kami???

Assalamualaikum....semalam bersamaan 20.11.2011....ok aku ader publish pasal kakak sepupu aku kawen pada tarikh ni...entry yg mana??sila klik sini....ok back to main title....apa kaitan majlis kawen cousin aku ngan jodoh ke kami???serius nak bernanah mata aku bace tajuk tu...demm..

ok lah cousin aku ni stay kat senai..so aku ngan sibling aku g lah sye..yelah wakil bagi parents kami since depa pun x ader kt malaysia lgi..smbil nk tgu cousin aku ni bersanding aku ngan adik n abg2 duk lah lepak kt luar umah...woi x tlg bt keje ker???kami adik bradik amik tender basuh periuk ok!!!

msa aku duk bual2 ngan adik aku pandang lah tetamu yg dtg jmpe aunty aku...nk bg salam kaut kononnye.. time ngah pndang tu aku terjumpe sorang hamba ALLAH ni...mula2 aku x percaya..tp aku tgk dia semula bt kali ke dua,ke tiga dan keempat kali...woi usha ank teruna org ker???

dan bila aku pndang mamat tu semula memg betul dia org yg pling aku knal...bukan sja kenal...malah seseorg yg pnh aku syg dlu..syg2 sgt2...nk tau spa dia...dia lh lelaki pertama yg aku pnh syg..hbgan kami dlu cume adik n abg angkat jer...x lbh dri tu..tp dlm msa yg sme kami memg saling sayang menyayangi...klu x silap msa tu aku form 3 dan dia form 4...

setelah hanpir..3 thun x jmpe aku lbh jmpe dia semula...pergh muka dia memg x pnh berubah dri dlu smpai sekarang..memg terkejut btol msa nmpk dia...bukan dia je...tp aku nmpk dia,mak n adik dia...aku x pasti lah dia knal aku lagi ke x...tp muka dia aku memg x pnh lupa...kenapa???biarlah rahsia...

apa pun aku sntiasa doakan kebahagiaan hdup dia...wlpun dia bukan dgn aku...tp aku x kesah...bg aku zaman sekolh tu cuime zaman cinta2 monyet jer...biasa lh time tu kan msih budak2 lagi..x ader apa yg special pun..fkiran pun msih tu x brapa nk matang lgi..(aku lah..dia aku x pasti)..

kebetulan yg sentiasa muncul lepas aku putus ngan dia 


1->jmpe kt pasir gudang,bazar ramadhan taman air biru-sebb dia study kt ILP pasir gudang blakang umah aku
2->jumpe dia kt larkin time dia ngah antr awek dia naik bus
3->jumpe kt btu pahat,bazar ramadhan juga..n aku dpt tau dia study kt ADTEC batu pahat..time tu plak aku study kt KPTM batu pahat
4->kwan kolej aku rupenye member skolah dia...klu x silap classmate dia juga...
5->jmpe kt rumah cousin aku time majlis perkahwinan...

adakah jodoh kami kuat?????entah lah...kwn2 aku kate jdh aku ngan dia memg kuat...tp aku rse tu sume hanya kebetulan...x ader kaitan ngan jodoh pun...lgpun dia dh ader awek...aku x suke ggu hak org..

statement dri aku tok dia..
->abg,adik ucap terima kasih kt abg sbb abg pnh jdi kwn adik n abg adik suatu masa dlu..kenapa kite berpisah???maybe sbb masa tu adik x berfikiran matang.adik nk abg tau yg adik x pnh lpa kan abg.tp bg adik bygone be bygone..maybe kite cume akn jdi kwn...maybe...apa pun adik doakan abg bahagia ngan pilihan abg..cume adik pelik...kenapa nama awek abg tetap nk sme ngan nama adik..farhana..hahaha ala kebetulan juga kot...x kesah lah janji abg bahagia...kngan kite kuar bertiga dlu adik x pnh lupakan..dan maybe x akn adik lupakan sehinggan adik menjadi isteri org kelak...insya ALLAH kalu btol kite ader jodoh kite akn berjumpe kembali..amin....


mood->jiwang tahap taik...DEMM...spa nk muntah sila muntah tp bukan kt blog aku..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link