Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, November 12, 2011

11.11.11 VS 20.11.2011

Assalamualaikum semua...pergh dh lme aku x update kan...kenapa?? bz gamaknye...bukan bz mana pun.. actually bila dh blek istana bonda dan ayahanda ni broadband dan laptop akn sentiasa terabai kerana aku blih selesa membelai TV,astro dan novel-novel yg berlambak tu..

ok ari ni aku just nk cerita pasal tarikh2 yg org kata menarik sgt tu..menarik ker??depand on person lh..tp bgi aku tarikh tu sume same jer..yg pasti kite akn semakin tua...(sila abaikan)..ok semalam 11.11.11..so di tarikh2 itu aku pasti rmai yg nk take tarikh tu sbgai tarikh wedding..ader gak yg klu bleh nk bersalin kan baby time tarikh tu..ntah lah..tp klu yg rancang wedding tu insya allah..but yg tarikh nk bersalin tu x sure lah kan..tu kan sume keje tuhan..klu dpt alhamdulillah..



ok ader 1 tarikh lgi yg aku rase menarik iaitu 20.11.2011...perasan x nombor2 tu berulang 2 kali...aku rse tarikh tu menarik...klu nk banding kan dgn 11.11.2011...still ader 20 kt depn tu..tp klu 20.11.2011 nombor tu akn berulang 2 kali..intersting (bg aku..klu korg x suke x yh nk sibuk)..ok stop it..so x ader ke mana2 yg nk amik tarikh tu tok bt nikah kawen??klu x silap aku kakak sepupu aku bt wedding time tu...hope semoga kekal selamanya...insya ALLAH..



x kesah lah tarikh apa skali pun...sume tu kan memg dh terkire sejak dlu...setiap hari kite akn di sajikan dgn hari2 yg baru..semakin lme semakin meningkat...so apa yg pnting kite tau bwa dri kite sndiri

notajari->18.08.18 tarikh besday aku yg ke 29 thun...agak2 aku dh kawen ke blum time nie??klu dh kawen brapa anak aku???or aku msh hdup lagi ke x time ni???hanya ALLAH sahaja yg tahu kesudahannya...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link