Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, December 2, 2011

23 n0vember 2011

Assalamualaikum..sihat x korang ni semua???aku harap korang shat lah ye...pergh!!!dh lme aku x update blog... serius idea byak mencurah2 tp aku x ader mood nk menaip...sesi kemalasan merajai hati dan naluri..ok back to main topic...awat ngan tarikh tu??

actually tarikh tu tarikh yg pling aku happy...parents aku balik dari tanah suci mekah..ya ALLAH aku sgt rindu kt diaorg...awl2 pgi lgi aku dh bgun..kemas umah...masak yang sedap2 untuk diaorang...n pastikan rumah sntiasa bersih..bru depa bangga ngan ank dara depa yg sorg ni...ok itu tipu...aku plan ngan makcik n adik aku nk msak nasi lemak tok sarapan pagi..syur sawi msak air,asam ikan bilis n sambal tumis tok lauk tengah hari..mee goreng mamak tok makan petang..

along ngan angah aku g amik mak n abah kat air-port...dlm kol 11 pgi mereka tiba kt umah...aku nmpk je mpv along terus aku kuar umah..depa x kuar dri mpv lgi aku dh tgu depan pgar umah...bila trun jer...x smpt mak n abh aku nk masuk rumah aku dh peluk cium depa...pergh msa tu  yh citer lah memg gmbira giler...cume x nangis lh...hehehe nsib baik..

masuk rumah jer trus aku duduk kt sblh mak jer...berbual2 smbil lpas rindu...kesihatan mereka agak kurang memberangsangkan...mak ngan abah x siht...asyik batuk n selsema...abh plak tiap2 hari smput..tp xpelah yg penting diaorg slmt...byak bnda yg kami bualkan...memg nk lepas rindu habis2an...

dan hari itu berlalu dgn sgt cepat...sedar2 je dh mlm...so aku bgi diaorg tdo awl...mest lh...penat tu duk dlm fligt...klu jap x perlah...ni lme giler tu...apa pun aku happy sgt2...n yg pling best mak belikan aku jubah...cantik sgt..thanks mak...

notajari->mak ngan abah dh smpi sne...aku bila lh plak kan...hope satu hari nnt aku akn berpeluang jejak kan kaki kt tanah suci mekah..insya ALLAH..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link