Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, November 18, 2011

Happy besday my Twins...


Assalamualaikum...

hari ni 18 november 2011..so genap la umur kembar aku yg sorg nie...ha???kembar???klu kmbr npe x sme tarikh lahir ngan ko...actually kami berdua memg berkongsi tarikh yg sme...cume bulan kelahiran je lain...dan kenapa aku gelarkan dia kembar???title tu kami dpt time skolah lgi...cikgu2 n student2 kt skolah tu gelarkan kami kembar...pergi n balik skolah sme...g mana2 pun sma...muka pun dh nak iras2..ntah aku pun x tau

ok lah ari ni genap umur dia 22 tahun..happy besday gurlz....semoga panjang umur dan di murahkan rezeki..mlm tdi aku sgup count down srg2 sebb nk wish besday ko...konon nk jdi org yg first lah..hahahha... apa pun aku nk ko tahu yg aku syg giler kt ko...

ko lah kwn aku sejak dlu smpi skung...since kite kwn sejak umur 12 thun smpi 22 thun...dh 10 tahun aku knal ko..dh byak benda yg kite kongsi...smpi pakwe pun kite kongsi sme2...memg sempoi kan..dh byak bnda yg kite lalui...dan dh byak juga kite dh bertekak tp persahabatan kite tetap utuh

aku harap aku dan ko akn sentiasa jadi sahabat sampai mati...n kite pnh plan sme2 kan nk naik pelamin together...hahaha memg lucu tp tu yg best...kan kite kembar...ok lah aku nk ko tahu yg aku akn seentiasa sayang ko smpi bila2...even jasad ini dah di mamah bumi aku akn tetap syg ko dunia akhirat...itu janji aku..

HAPPY BIRTHDAY MY GIRLZ...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link