Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, October 21, 2011

And the finally...settle juga bnda ni

Assalamualaikum semua...hye bertemu kembali dlm rancangan cik farah pot pet tett!!! stop it nonsense farah.. igt lagi x entry aku pasal aku ngan budak cls aku kna settle kna stu projek bout tv commercial...alhamdulillah bnda ni dh siap dan member aku bleh lak publish bnda ni kt youtube...oh sgt terharu (rse mcm nk cekik je ko kan) klu korg x igt psal entry tu korg bleh klik SINI...so sila tgk video ni dan klu rajin sila lah komen...n klu aku di beri peluang utk belakon serius aku x nk..sgt PENAT ok!!!!!



video

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link