Lets nuffnang

Pengikut..

Thursday, October 20, 2011

Apalah Nasib badan

Assalamulaikum semua...apa khabar masing2..hope sume sihat2 belaka hendaknye ye...berbalik pada tajuk entry aku kt atas tu...ari ni memg ari pling haru biru bgi aku...asal hek??ok pg ni mcm biasa lh bersemangat giler bgun pgi aven aku xader cls pun...bgun pg sbb nk g beli sarapan kt barakat klu budak2 yg duk tman cempaka,ipoh mst tau barakat tu kt mana.

ok lah mcm biasa aku yg volenteer bwa mtr pg2 ni..aku g ngan kwn aku si thiha tu..di sebabkan nafsu makn nasi lemak pakcik tu membuak2 (dh 2 mgu x mkn mskan pakcik tu) aku pun ikot jln shoart cut nk g barakat tu. slalunye klu aku lalu jalan shout-cut tu memg heaven lah sbb dkt n jrg ader knderaan lalu kt situ..tp ntah lah apa nsb aku ari ni..

time ngah sedap2 bebual ngan thiha aku lalu stu lorong ni...kt situ memg byak anjing tp slalu kalu kiteorg lalu anjing tu bt bodoh jer..x ader lah tahap nk nyalak2 bagai ni..tp pgi tdi aku lalu ader sekoq anjing ni giler kot...serius aku myumpah tahan gaban ar..aku ngah bwa mtr dia bleh kejar plak tu...shial lah...

time aku bwa mtr tu x yah ckp ar memg lju giler smpi aku ckp asl x leh press lgi..rupenye aku dh press mtr tu smpi habis...korg cube bayangkan anjing tu bapak besar giler...dh tu tgi thap motor korang..demm...aku time bwa mtr tu siap angkat kaki tau...tgan plak duk pulas mtr..mata plak pndang anjing tu...klu depan aku ader mtr ke kete ke apa ke memg aku rse aku lggar dh...

nsb baiklah anjing tu x dpt kejar...smpai stu simpang aku berhenti jap..sbb ader mtr budak PUO lalu..pas depa dh lalu jap aku leh jerit..BANGSAT!! kuat2..serius depa dua org tu tgk je aku..mst dia igt aku ckp dia.. pdhal aku ckp kt anjing tu..aduhai..sorry ye awk x sgka plak terlepas pktaan tu..pas tu aku pun truskan perjalanan g barakat

dh siap2 beli brang aku pun balik..time blik aku suh thiha bawa..aku x leh nk bwa sbb tgan menggigil..yg thiha duk gelakkan aku jer...tp serius aku terkejut giler kot time anjing tu sergah kami...tobat pas ni aku x nk lalu jala short cut lgi...rela lalu jalan jauh...janji x jmpe anjing giler tu..


ghope anjing tu..tp yg ni kire comel..yg kejar aku pgi tdi mcm haram


model motor yg aku bwa..tp ni bukan mtr aku..motor aku wrna purple ok


notajari->hati2 klu jmpe anjing..kang x pasal2 dia gigit pas tu nk kena samak plak 1 hal..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link