Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, October 22, 2011

Kakak Vs Adik

Assalamualaikum....

Permainan di zaman kecil

adik: mak kenapa adik dpt brang mainan yang kakak punya
mak: tak elok membazir..membazirkan amalan syaitan
kakak: ok lah tu dpt kakak  punya.x perlu beli bru
adik: x adil lah mcm ni..kakak mest dpt yg baru
kakak: biasa lah,aku kan KAKAK

Makanan

adik: kakak kenapa amik jagung adik,mak beli utk adik
kakak: akak nk juga,x kire
adik: kakak teruk lah
kakak: biasalah aku kan KAKAK

Masalah buli di sekolah

adik: kakak ader org buli adik msa kt skolah tdi
kakak: apa yg dh dia bt kt kau?
adik: dia suruh adik btkan dia kerja skolah
kakak: esk bwa aku jumpe dgn budak tu
adik: thanks akak
kakak: well,aku kan KAKAK

Perkahwinan

adik: akak adik ngan ... nk kawen
kakak: ok tp jgan lupa hantaran langkah bendul aku,1 biji ipad Apple + Iphone 4 s
adik: mak datuk demandnye
kakak: aku kan KAKAK

->x kesah lah mcm mana rupe bentuk kakak kite but she still a SISTER even time kite sush mahupun senang dia tetap akn sntiasa menyokong kite.so hargailah kakak yang anda ada (sedih giler aku x ader kakak tp aku lah KAKAK)


*idea asl ->iklan "aku kan abang" olahan oleh dri umpunya blog

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link