Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, December 6, 2013

Review Buku 1- The Secret


Assalamualaikum..Di sebabkan aku ni jenis yang giler membaca tapi tak adalah giler sangat.SoTetibe hari nie nak buat segmen baru iaitu "Review Buku".So buku pertama yang mendapat undian hari ini ialah "The Secret".Memang sekarang ni nak cari info korang boleh google je.Tapi bagi aku bila dapat beli satu buku tu dah macam kepuasan.Boleh buat Koleksi.

Detail tentang Buku "The Secret"

Title -> The Secret
Author -> Rhonda Byrne
Price -> $ 23.95 US (RM 80)
Genre -> Self -help Spiritual
Star -> 4.5/5

Buku ni lebih kepada motivasi dan "Law of Attraction".Bagi aku memang berbaloi beli buku ni walaupun mahal dan kecik je buku ni tapi input tu yang memang tak ada nilai.Bagi aku lah.Rasanya ni buku motivasi yang termahal aku pernah beli.Tapi dengan ilmu kite tak perlu nak kedekut.Sebab itu tu lebih mahal dari wang ringgit.

Harap dengan review aku ni dapat membantu korang untuk mencari lebih banyak lagi input dan mana tahu suatu hari nanti korang boleh membina sebuah mini library kat rumah sendiri..No body know right??

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link