Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, December 18, 2013

Aktiviti Menggila Kalau Balik Johor

Assalamualaikum semua,lama juga dah tak bersiaran maklumlah bizi skit dengan exam..nie pun aku baru balik dari johor..Rasa dah lama sangat aku tak balik umah mak dan umah makcik aku.So aku decide balik batu pahat terus umah makcik aku..malas nak taip so layan gambar jelah


2 gambar atas - Ajak adik aku lepak tutti frutti sambil tunggu kazen kami tutup kedai tutti frutti tu
2 gambar bawah - OTWpergi kluang attend majlis kawen housemate aku "tuan punya hp" 


my baby rooren setelah sebulan tak mandi..pagi sabtu tu aku sental cukup-cukup sampai berkilat


membelasah steamboat,maklumlah orang belanja aku makan je.Ni just first round,second round dah malas nk amik gmbr


bersiap-siap nak pergi tengok wayang katanya tapi jusco penuh orang.
meng"selfie"kan diri sendiri..


isnin malam tu sempat jumpe member aku amik baju dari dia.
Stiker dah selamat menetap kat bontot my baby rooren


No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link