Lets nuffnang

Pengikut..

Tuesday, December 24, 2013

Kesian Ko Farhanah..


kreadit to Google


Assalamualaikum semua..baru sahaja bersiaran setelah aku beberapa hari tak mengupdate al-kerana kemalasan yang tengah membuak-buak dalam diri nie.

Korang pernah pergi Johor Premium Outlet (JPO)?? Mostly orang johor semua pernah pergi JPO kan.Tapi tidak bagi aku.Jangan cakap nak pergi,jalan nak menuju ke JPO pun aku tak tahu.Silap-silap jalan kesesatan yang aku pergi nanti.

Alkisahnye subuh tadi adik aku dok wechat cakap JPO ada buat sale.ye ke??idak lah aku tahu sebab aku bukan minat window shopping.So aku story kat adik yang aku ni JPO pun tak tahu kat mana.Setakat tahu kat kulaijaya jelah.Jalan ke JPO memang tak tahu.Senang cerita tahu nama je pergi ke,lalu ke apatah lagi masuk memang tak pernah.

Kesian kan nama je orang johor tapi JPO pun aku tak tahu.Ada aku kesah.Si adik ni sibuk lah cakap kawan-kawan kat kolej dia orang jauh-jauh telling the story about mega sale.Konon-konon si adik nak cairkan aku lah dengan story mega sale dia.Untung-untung aku ajak dia window shopping dengan harapan dapat barang free..What the fish..aku dah paham muslihat dia.

Sorry lah dik akak kau ni bukan yang suka bershopping bagai.Kalau rasa benda tu perlu baru akak ko ni pergi beli.Kalau tidak tak adanye aku nak kuar rumah berjalan.Sejak ada kereta ni aku makin malas nak keluar rumah.Sebab aku malas nak drive.Sengal kan.Orang ada kereta time tu lah pulun jalan puas-puas tapi idaknye bagi aku.

Abah aku pernah cakap dah stay kat senawang tu sesekali pergilah jalan ke KL..Dekat je bukan jauh kan. Hahaha naik gelak aku.Selama setahun lebih aku stay sini rasanye cuma sekali je aku jejak KL tu.Tu pun En P.A yang teman sebab pergi PWTC ada book fair.Selebihnya aku duk rumah tak pun turun melaka.Aku pun tak tahu kenapa aku suka turun melaka maybe sebab tempat bersejarah.

So sesiapa yang rasa aku ni macam mundur kebelakang its ok..Aku tak kesah punya orang.Sebab aku jenis yang tak suka nak jalan-jalan..Weekend pun duk rumah saja.Paling kurang pun keluar pergi jogging,beli barang dapur.That it.Selebihnye terperaplah aku dekat rumah mengadap laptop + membaca buku.

Korang mesti suke shopping kan..kat mana?

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link