Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, November 29, 2013

Panduan Buat Mempelai

Dah lama kan aku tak buat islamic sharing..So hari ni aku nak shared satu info yang aku baca dari buku "Panduan Buat Mempelai" Actually buku ni memang bagus bagi yang bakal nak kawen.Yang belum nak kawen pun boleh baca yang dah kawen pun boleh juga baca tapi more focus on future too be.


Akad Pernikahan oleh Wali Hakim atau Wali Raja

Gambar ni aku post kat wechat.Then buat lah caption "Agak-agak reason no 4 tu aku boleh guna tak??" hapa lagi abang aku dok komen awal-awal "ooii mana boleh"..maklumlah aku kan duduk jauh dari family..lebih daru]i dua marhalah = 90km so dah boleh lah kirenye aku kawen berwakil walikan Hakim..

Walaubagaimana sekalipun setiap pengantin perempuan memang nak sangat bapak dia yang walikan dia masa kawen nanti.Sama juga macam aku.Walau ada rukhsah tapi aku tetap nak bapak aku yang walikan aku.

So just nk shared je apa yang aku baca.Bukan semua dari kite paham sebab musabab kenapa kena guna wali hakim.So ni aku dah shared kirenye dapat membantu korang untuk lebih paham ye...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link