Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, November 29, 2013

Senawang - Putrajaya

Assalamualaikum semua..lama dah tak update..Maklumlah 2 minggu ni bizi skit ulang alik senanwang-putrajaya sebab kena buat training  kat SPA.Gigih ko bos aku mendrive pepagi dari sini nak pergi sana.Nak buat macam mana..dah kerja kami kan.

Untuk makluman semua portal SPA dah ditambah baik dan lebih cantik aku rasa.So siapa-siapa yang nak apply boleh masuk link SPA.Kalau perasan semalam memang pagi-pagi  link tu di tutup..Maaflah ye masih dalam kerja-kerja permbaik pulihkan.So sekarang korang dah boleh mula isi borang semula.

First time masuk bangunan tu macam cuak lah juga sebab nak kena berurusan dengan orang besar-besar. Bila dah hari-hari jumpa rasa dah biasa dah.Tak adalah kekok sangat.Tapi seriusly memang sejuk habaq hang...Ketaq lutut aku ni ha.Sampai menggigil lah duk dalam bilik latihan tu.

Bila ada kerja kami mengadapkan segala mak nenek coding jsp+java+sql..tapi bila tak ada keje ini lah keje aku.amik gambar sendiri.Itu dah macam jadi kemestian ok.Tapi selama aku hidup ni belum pernah aku amik gambar dalam toilet even toilet tu secantik hotel.Sebab mak aku kata Toilet tu tempat syaitan.huhuhu.Jangan terasa hanya tujukan pada diri sendiri


Amik gambar guna webcam je.Gambar yang tutup mulut tu konon-konon tengah fokus pada coding..puuiii..tipu belaka..


No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link