Lets nuffnang

Pengikut..

Thursday, October 31, 2013

Kad Kahwin..Oh...Kad Kahwin

Assalamualaikum...dua entry sekali aku update..sebab lepas ni nak pergi bercuti kerumah mak n abah..dua bulan ooo tak balik rumah sendiri..Rindu yang tahap gaban..lebih-lebih lagi adik aku tengah cuti sem.So memang heaven lah kalu aku duk rumah sambil membuli anak buah aku yang sorang tu...

Bulan ni je aku dapat dua jemputan kawin dari ex-classmate time Dip dulu dan housemate.Ex-classmate dekat melaka,housemate dekat kluang,johor.Wah jalan sakan lah aku lepas nie.Konon-konon kawan kawin aku nak lah tempah baju baru,tapi bila tengok banyak lagi baju yang belum pakai + baju kt umah mak lagi melambak tak pakai so bunuh lah sikap nak tempah baju tu.

Kawan-kawan ramai yang dah kawin..aku bila lagi hek??hohoho belumsampai seru kot.Actually kalau ikot mak aku,dia memang nak aku kawin sekali time majlis abang aku tu.Kiranye dua pasangan sekali gus.Jimat katanya.Tapi not sure lah mak.Kalau ada..adalah..kalau tak ada lepaskan abang-abang dulu.Nanti-nanti lah ana kawin.Belum masa..hihiih


pink -> kad ex-classmate
choco -> kad housemate

Apapun kad sini aku nak ucapkan selamat pengantin baru kepada korang berdua.Semoga menjadi isteri yang baik.Semoga ikatan korang bersama pasangan kekal hingga ke jannah..Insya Allah

En.P.A jom kita kawin ngan angah skali....hahhaha

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link