Lets nuffnang

Pengikut..

Tuesday, November 12, 2013

Terima Kasih Abah

Assalamualaikum semua..lama gak tak berblogging..maklumlah minggu sebelum tu aku merehatkan diri dirumah mak abah.Rasa tenang je hidup tanpa mengadap laptop sebab yang depan mata lebih berharga dari semuanya.Tiga bulan tak jenguk rumah sendiri rasa macam setahun.

Perjalan dari senawang ke pasir gudang amik masa kurang 3 jam.Boleh target aku bawa kereta laju mana?Tu namanya semangat yang tak tertahan nak balik rumah sebab rindu.Alhamdulillah perjalanan semua ok cuma hampir-hampir kemalangan..Bukan salah aku,salah lori yang masuk line kanan tak bagi signal..how dare you.Janji aku selamat sampai.

Rasanya kali ni lah percutian paling best sebab seminggu aku bercuti langsung tak melepak.Duk rumah ngadap tv + borak ngan family.Apalah rasa kalau ko bercuti tapi langsung tak spend time ngan family.Baik ko balik senawang je ngadap keje..Betol tak?

Balik PG biasalah kan dok bergosip ngan mak aku hahaha rindu woo at the same time adik aku pun cuti sem memang riuh rendah lah rumah tu.Bincang-bincang pasal majlis kawin abang aku,pasal kerje aku,pasal study adik aku.Pasal abah aku dah mula start keje balik lepas pencen 2 tahun,semua benda cerita.

Paling best bila balik PG aku tengok motor kesayangan aku dah tertukar rupa.Walawei..rasa macam terharu sebab motor tu nampak baru.Terima kasih kat abah sebab tukar cover seat motor dan sport rim..Terharu gila ko.Pasni boleh request nak suh tukar sport rim kereta aku plak..hahhaha.

Sebenarnya benda-benda sampingan tu tak adalah mahal mana kalau nak dibandingkan dengan susah payah mak bapak kita bela kita dari kecik sampai besar.Tak ternilai harganya.Bagi diaorang bila tengok anak diaorg bahagia mereka pun rasa bahagia juga.Kalau boleh mereka nak berikan yang terbaik untuk setiap anak mereka.So hargailah mereka selagi mereka ada.Jauh macam mana sekalipun,rajin-rajin lah call tanya khabar.Siapa lah kite tanpa mereka berdua


sport rim asal warna hitam tukar warna silver
cover seat asal kulit tukar yang bubble

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link