Lets nuffnang

Pengikut..

Tuesday, September 4, 2012

Kekasih hati sampai mati

Assalamualaikum semua...tajuk entry ari ni memg agak teruja skit kan...apakah???quest what??eh buka maksud yg sme ke tu...adoyai ko ni farah..agak2 lah kan..ok lah entry kali ni x ader kaitan dgn mana2 lelaki yg jdi ex-bf,bf,bff,pakwe,tunang atau suami aku skalipun..ini hanya khas tok MAK & ABAH AKU!!!

woi...x yah nk capital letter sgt boleh x...ikot suke aku lah..belog aku kan..ader aku kesah???hari ni aku memg k citer pasal kekasih hati sampai mati..mereka adalah mak & abah aku..serius aku rindu sgt dekat beliau berdua nie..spa pun beliau..aku syg mereka dunia akhirat...


Abah..walapun engkau hanya bekerja sebagai pemandu van jenazah..tp aku bangga..aku bangga menjadi anak mu kerana perkerjaan mu yg sgt mulia..
Abah..setiap titis keringatmu hanyalah untk mencari rezeki yg halal bt tanggunganmu yg semakin hari semakin membesar
Abah..walapun engkau penat tapi engkau sgup melakukan apa sja utk anakmu demi memuaskan hati kami semua

Mak..engkau hanya pekerja kilang yang tidak pnya jawatan tp kegigihan engkau membuatkan semua senang bersamamu
Mak..kepenatan yg engkau lalui tidak pernah membataskan engkau utk tidak mengabaikan tanggung jwb seorg isteri dan ibu yang sempurna
Mak..tanpamu siapalah kami semua..tiada yang lbh membahagiankan hdup kami selain dri melihat engkau gembira

Siapa pun engkau berdua..hanya engkau yg paling bermakna dlm hdupku
susah dan senangku hanya engkau yg amik tahu
sedih dan hibaku hanya engkau disisi utk menemani
tiada lah erti hdup ini jika drimu tiada lagi

Ana syg dan rindu sgt2 dekat mak n abah...
rindu peluk cium dri mak
rindu nk kucup tgan abah


hanya engkau di hati





No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link