Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, September 5, 2012

Perempuan dan Tarikh

Assalamualaikum...topic hari ni aku dpt time pgi tdi msa tgah layan kabus kt area senawang nie...(apa kaitan??) ntah lah..x reti nk describe...ok perempuan dan tarikh memg x dapat nk di pisahkan kenapa??

1.perempuan memg rajin igt tarikh besday
2.perempuan memg rajin igt tarikh mula couple
3.perempuan memg rajin igt tarikh clash
4.perempuan juga akn igt bila tarikh couple dia nikah ngan awek lain <--dusta semata2

kenapa perempuan memg sinonim dengan tarikh-tarikh nie semua???mungkin perempuan minat MATEMATIK kot???(aku x mint pun)...actually bnda ni depands pda dri masing2 lah...x semua perempuan akn igt tarikh2 kt atas tu..mcm aku slh seorgnye...kena igt ke???

aku rasa setiap perempuan akn start mint kire tarikh msa mula2 jdi DEWASA..kenapa aku ckp mcm tu?? setiap perempuan yg baligh akn di datangan "bulan" paham ke?? period lah...so kaedah yg terawal bila seseorg itu DEWASA mak atau kakak atau cikgu akn ajar cara mcm mana nk kire tarikh

so aku rase dari situ juga perempuan ni suke pada tarikh...ops lupe plak..ader juga kaum2 adam ni yg suke pada tarikh...lbh2 lgi mereka yg dah kahwin..paham2 lah yer...bg mereka tarikh itu sgt penting sbb setiap tarikh2 tu kdg2 ader makne tersendiri..

oleh itu...x kesah lah tarikh ni sinonim dgn kaum adam atau hawa...bagi aku..tarikh akn berlalu mengikut kadar masa yg telah di tetapkan iaitu 24 jam sehari..bumi berputar mengikut paksinye...so apa yg terjadi.. memg telah di tetapkan oleh azali lgi



notajari => 5 september 2012 (smbil bt program,sambil layan keluarga iskandar kt youtube)

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link