Lets nuffnang

Pengikut..

Monday, September 3, 2012

Raya Ke dua

Assalamualaikum...ari ni bru nk story pasal raya itu hari...actually hari raya pertama aku x beraya pun..duk kt umah smbil tgk tv nk layan tdo...npe???mak aku smpi kmpung lmbt...baju raya pun aku x ader...sedey...so nk x nk pkai lah bju backup yg aku beli..baju backup???yup...tok bt cover pagi raya..waaa....x nk igt sedey

hari raya kedua baru aku start jalan beraya..aku ngan family beraya ke umah makcik aku kt sri bengkal pastu gerak g umah nenek sedara kt sri medan..x jauh mana pun..sume area bt pahat juga...maklumlah aku dh x ader kampung..so lepak beraya kt kmpung org jelah...


white roses kt tepi tu adik aku yg demo tok aku..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link