Lets nuffnang

Pengikut..

Tuesday, May 29, 2012

Exam..Exam..Exam...

Assalamualaikum semua...apa habaq???cheq harap hangpa sume sihat2 belaka naa...minggu lepas + minggu nie and + minggu depan life aku penuh ngan exam sahaja...padahal exam paper yg sme je...klu org lain maybe dh bosan dh nk jawab bnda yg sme setiap hari...aku plak rse mcm nk muntah darah dh nie

lgi dekat nk exam final lgi menjadi2 lecturer aku ni bt exam..1 hari smpi 2 kali bt test paper..klu ikot hati yg memberontak..aku rse mcm nk muntah puas2...tp bila knang balik sume tu tok masa depan aku..so aku bt juga n bila dh slalu bt..klu ader rse slh jer jwpn aku tu aku mula nk bengong kan dri sndri...kenapa...sbb soalan yg sme x dpt nk full mark memg harus kna tembak kot rsenye..

bila nk final exam hek??demm...exam yg trial ni pun ko x dpt nk full mark lgi nk final exam..sabar lah fara ooi... har itu akn tibe juga..sabaq sat naa..bt msa ni ko study je byak2..pulun sehabis mungkin..kang klu failed ko juga yg meraung mcm nk giler..so be cool..try to do hard work..improve yourself..



nampak sgt menipunye...love lah sgt kan..


always think about java programming..im lost my old programming

statement btol2 jgn percaya..exam tetap akn di update..(agaknye)




No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link