Lets nuffnang

Pengikut..

Thursday, May 24, 2012

peliks...(Giler Gediks)

Assalamualaikum semua...kembali lgi dgn segments bersama farah...demm...ok lah bila dh start blogging mula lah aku nk melalut..hai mcm2 lah ko nie farah..makin parah nnt..ok lah..ari ni just nk citer pasal SA??what?? secret admire..hahaha...aku bleh plak TER..minat kt sorang mamat nie..siapa??biar lah rahsia

bila msa aku kenal dia hek??aku knal dia msa oretasi...nama dia terpaksa di rahsiakan..hensem??bg aku dia x hensem...sbb aku bukan org yg cantik..so aku cri yg sepadan ngan aku juga lah..ahaks!!!poyo giler statement.. knapa aku mint dia??maybe sbb bg aku dia tu berkarisma..bukan dri segi pakaian..tp dri segi kepimpinan.. msa orentasi tu aku dh nmpk kepimpinan dia sbgai seorg ketua even though dia bukan lah ketua kumpulan..

hahaha..yelah farah..klu ko dh suke..sumenye ko nmpk elok..actually aku memg stalker dia tiap2 hari..cume stu je yg aku x bt..say "hye" kt dia..wlpun pnah knal..tp kami jarang berbual..muka dia memg sgt2 serius..then aku plak memg mint org muka serius..so kire kena lah tu kan..buwek..=P,sgt2 perasan ok..

penah juga aku terfikir nk tegur2 dia..nk try berbual ngan dia..tp aku tkt..why??ntah..maybe sbb dia serius..n aku x leh nk pndng mata dia..aku jdi tkt + segan = sengal giler..tp itulah kenyataan..wlpun dia x tau aku mint dia  n bila depan dia aku bt mcm biasa..tp dlm hati ni Allah je yg tahu..sukenye aku dpt tgk dia..hahaha

klu boleh sebelum msuk class aku nk tap vitamin dri dia dlu..means..sblm mula study..aku nk tgk muka dia dlu.. so boleh bg vitamin kt aku..kire mcm semangat lah..hahaha...angau sudah....just admirer je ok..x lbh dri itu



"hye awk..bleh sy minx no ic awk..utk sy simpan..mana tau bleh g kursus kawen sme2" haram J punye statements dri aku..Mood => giler x btol..(penat exam)

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link