Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, March 7, 2012

Rupanya Kita Sama..

Assalamualaikum...salam sejahtera buat semua...hari ni bru masuk sehari arwah paklong meninggalkan kami semua..kami semua mendoakan smoga rohnya dicucuri rahmat..Insya Allah...

ok memandang kan semlm beliau meninggal..so sedara2 sume decide nk tumpang tdo umah aku mlm tdi..very the meriah..memg best ar...masing2 smpi umah kol 1.30 pgi..nsi baik aku x tdo lgi..so bleh ar aku bukakan pintu yang memg aku dh siap2 kunci dri kol 11 mlm lgi

smpi2 muka dah penat..tp memg x tdo pun...smbung berbual..yelah..berbual antara adik bradik dan mak (sibling mak aku + nenek)..aku adik aku nk sorg sepupu kami bergosip2 kt dlm blek aku..biasa lah cerita org2 muda..(aku pling tua kt group tu)..so kmi pun rancang juga bercerita smpi kol 2 pg..pas tu adik aku blah dri bilek aku..dia msk bilek dia nk tdo

cousin aku tu tdo bilek aku..so kami pun baring...dh siap tutup lampu..tp idaknye tdo..still lgi bebual...wlpun group2 veteran aku rse dh tdo (mak,makcik n nenek)..aku ngan cousin aku ni still berbual smpi kol 3.30 pg..then kol 6.30 aku dh bgun..serius x puas tdo..msa bgun tu aku jengah bilek adik..rupenye group veteran bt mesyuarat balik..tp kali ni citer pasal anak2

sambil dok bercerita makcik aku buka citer pasal ank dia kena operate dh msuk 2 kali sbb sakit Radang Usus..pas tu mak aku apa lgi..duk menyampuklah yang aku pun ader sakit tu juga..haha dh kecoh stu umah.. cume sakit aku ni x serius tahap kena operation..so bila dh tahu..mak cik aku yg memg baik ngan aku ni apa lgi membebel lah..bru bgun dh kna ceramah free..apa ko rase???

so pgi tu sarapan first aku adalah nasihat tok kesihatan yang berbakul2..lgpun makcik aku yg sorg ni bekas nurse..(dah pencen)so bnyak bnda lh yg dia pesan..hehhe serius x sangka abg sepupu aku pun ader sakit yg macam aku juga..mak aku siap ckp..korang berdua lah punca pembawa sakit ni dlm family..kaum kami yg asl2 memg x pnh sakit mcm nie..hehhe aku duk sengih je..terbaik lah abg arief..kite memg serupa..


tgk lah gmbr usus ni puas2

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link