Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, March 9, 2012

Kena Pinang???

Assalamualaikum semua..salam jumaat tok semua khalifah di bumi Allah yang indah nie...kena pinang??spa?? aku ke??pergh bertuahnye badan klu ader bakal mak mertua nk pinang tok ank dia..hahaha sengal...ok main2 je x ader pun kna pinang..calon pun x ader..nk pinang ke bendanye..

kite semua tahu yg memg sejak azali lgi klu seseorg ank dara tu bermimpi di patuk ular,di belit ular or something like that..nenek2 kite akn ckp "x lme lgi nk kena pinang lah tu.."wht????serius aku memg x penah percaya benda nie..wlpun msa tu aku lom thu maksud sebenar mimpi ngan ular...

aku start mimpi ular msa aku form 5..wah..awl gitu..then tgu punye tgu x ader pun org dtg minang (time tu jaki sgt..budak2 hingusan katakan)...hahahha bila dh lme2 aku dh x kesah pun..n start dri tu aku rse sume bnda tu mengarut..smpilah satu hari ni aku dgr ceramah Ustaz Sharan.."mereka yang bermimpi ular itu sebernarnye berkemungkinan besar terkena sihir" what????kne sihir???

tp btol gak apa yg dia ckp tu..memg x lme lepas aku mimpi ular..slh sorg adik bradik aku telah "di guna2kan" nk kte teruk..dlm 50% lah..alhamdulillah..berjaya juga di pulihkan..kna sihir sbb apa??biar lah ia menjadi rahsia..actually aku mimpi pasal ular ni bukan sekali..tapi 3 kali..

dan apa yg pasti salah seorg saudara aku pnh ckp yg aku sndiri mcm pernah kana sihir..sbb time dia jmpe aku   dia kte aku sgt2 lain..jauh beza ngan pgai aku yg sbnr...ntah lah..bila aku pikir kan blek...mungkin juga..sbb byak bnda yg aku rse aku bt tnpa berfikir...just ikot je.spa yg bt...n sbb apa..biarlah rahsia..apa pun aku x prnah berdendam dgn org yg bt tu..sma ader dia bt atau x pun aku x dpt nk sahihkan..

so kpada gadis2 yg berada di luar sana..jgn mudah percaya klu tetibe mimpi di patuk ular itu tanda anda akan di pinang..you are wrong!! itu tanda2 ader sihir yg bakal anda tempuhi..sme ada anda yg kena atau pun kaum keluarga anda..oleh itu..sblm tdo...bg mengelakkan dri terkena sihir..haruslah membaca ayatul-qursi,3 qul dan doa tdo agar tdo anda terpelihara..+ mengucap dlu sblm tdo..mana lh tahu tuhan nk cabut nyawa time tdo..at least kite dh mengucap syahadah dlu..ye dak..


ular pertama yg pnah aku mimpi

notajari->ular first aku mimpi ulr sawa albino..member aku siap ckp "ntah2 ko kawen ngan ank raja"..hahhaa bila igt balek..serius sakit perut aku gelak.ular ke-dua..ular sawa batik..n ular ketiga..mimpi 8 bulan lepas dri entry ni di publish adalah ular tedung..memg terbaik punye ular..pergh..jgn sihir pling gah dah lah..nauzubillah.. semoga keluarga ku sentiasa di lindungi..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link