Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, January 7, 2012

Congrate for all of you..

Assalamualaikum semua...

ok smlm bersamaan 6 jan 2012..first time dlm hdup aku tgk org main bola secara life kt stadium...serius ketinggalan punye org kan aku ni...hahahaha slalu tgk kt tv je..tp smlm aku ngan kakak ipar aku n budak bucuk si aqil tu g tgk abg aku main bola...final tok piala SU liga industri Pasir Gudang..klu x silap lah..

ok memg excited giler...yelah first time kan..jakun ar ko ni kan...lantak ar...n perlawanan berlangung memg sgt sengit antara majlis perbandaran pasir gudang (MPPG) vs felda (FJB)...n bnyak giler jaringan tersasar...dlm pdg tu x yah citer lah...setakat gaduh2..main tarik2 baju tu kire fenomena biasa lah..

apa yg boleh aku conclude kan adelah...antara kesemua pemain tu x kire lah sma ada yg pihak lawan or apa mereka ni sume ok je..hanya bermusuh kt dlm padang...bila games tu dh habis...masing2 sume rileks...n siap bleh gelak ketawa bersama...cume yg lbh2 kt sini aderlah penyokong...bila ader pihak lawan "touch" skit club yg dia sokong tu mula lah nk boo lah nk maki hamun lah

actually bg aku lah..n rsenye bg semua pemain bola ni mest setuju ngan pendapat aku..apa dia??actually org yg banyak "bunyi" tu x sumenye reti main bola...reti "cakap" aderlah...spa setuju angkat kaki...so bg penonton jgn lah sesekali ni maki hamun pemain tu jer...cube korang selami skit jiwe pemain bola ni..apa yg korg rse bila korg yg main kt ats padang tu...dh lah pent..tension..tetibe kna boo..ko igt x stress ke??

aku sendiri kesian tgk pemain bola tu..memg lah aku dtg sbb support company abg aku..tp dlm msa yg sme aku tetap juga kagum nk pemain dri pihak lawan...diaorg ni bertungkus lumus berjuang nk jaringkan gol..kite yg jdi penonton plak nk menilai diaorg....serius...kesian aku tgk pemain2 tu sume..exspecially abg aku...

apa pun terpulang pada hak individu tu masing2...sume org punya hak untuk bercakap..n kt dlm malaysia ni kite sume ader hak utk bersuara...so pikir lah apa yg terbaik..n jgn mudah nk blame org...sekian..

->alhamdulillah...MPPG menang dengan jaringan 2-0 dgn FJB...congrate abg ku...dpt bonus jgn lupa belanja adikmu ini..


MPPG team


My bro and his son



notajari ->agak2 ader org yg x puas hati ngan coretan aku kali ni..aku minx maaf...ini hanya pandangan dari mata kasar aku semata2..tiada kena mengena antara yg hidup atau pun yg sudah meninggal dunia...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link