Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, December 3, 2011

Review memory in KPTM....

Assalamualaikum semua...aku harap korang sume sihat....hari sbtu yg mcm ni biasa lh penuh ngan jmputan kawen..tp yg attent cume parents aku jer...aku???serius x mint!!! ko x tkt ke klu ko x dtg nnt time ko kawen org x dtg juga...what the fish...do i care...demm..<---ok serius starting yg agak mengarut...sila tempeleng aku dlm 1 saat...macehh ('-')...

ok hari isnin lepas aku blek kmpung aku kt batu pahat..tujuan???hanye semata nk g kolej keesokannye sbb nk amik sijil diploma aku...ok hari selasa tu aku g lh kolej...dgn muka excited bangga tahap patut kena sepak aku msuk pejabat...nk jumpe ngan madam nana...so sume segala slip aku kuar kan...tetibe madam tanya "farhana awk dh isi belum borg pengesahan graduan??" aku tercengang...what the form???bila dok tye rupenye form tu kna isi dlm tnet...aku memg blur msa tu..so tindakan terbaik aku bt ialah amik list spa yg dh amik sijil..so aku terpandang nma ahmad fauzi bin tamsir...ok get it!!!

kuar je bgunan kolej dgn muka sedih aku trus col si mamat tu...duk sergah dia awat pi amik sijil x inform aku.. so bila dh kna maki hamun bebelan dri aku dia pun mcm rse brsalah..dh lh aku col dia time dia ngah keje..ok aku x kesah pun..sje nk dengki dia..so blek jelah umah nenek aku...dh blek keje aku apa lgi klu x tdo..

kol 4 lbh tu tgah sedap2 aku dok tdo hp memekak plak..nk tau spa kol..mamat yg aku bebel tdi lah..dia kte dia nk dtg jmpe aku..aku igt dia tpu..yelah dia keje kt muar x kan nk dtg bp...rupenye x smpi 30 minit dia ader depan umah nenek aku...aku apa lgi kelam kabut lah..rupenya dia amik aku sbb nk ajk aku g cri cc..nk g isi borang tu..smbil tu dia dok ajar aku skali lah...bila dh siap sume lbh kurang dlm kol 7.10 ptg dia antr aku blek umah nenk semula...apa pun thanks lah ye encik zack..ko memg kwn yg prihatin...sgup tlg aku even ko ngah keje...

so esknye aku msuk skali lgi bgunan kolej aku dgn berbekalkan form yg aku dh siap isi n print tu..pergh memg bangga giler (padahal diploma je pun)..hehehe berbaloi seh..even only the piece of paper jer..mahal tu harganya...apa pun aku bersyukur sgt...dgn bantuan kawan2..keluarga..musuh serta dri aku sndiri alhamdulillah aku mampu capai apa yg aku nk slama ini...thanks kepada zack a.k.a ahmad fauzi bin tamsir jasa mu tetap ku kenang..n smpi bila aku petik nama ko pun family aku dh izin kan pun ko nk bwa aku kuar.. hope ko akn terus jdi kwn aku smpi akhir hayat...


barang2 graduate aku


KPTM memories


my classmate picture


pembantu terbaik a.k.a zack sengal


No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link