Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, December 3, 2011

Baby Sitter

Assalamualaikum semua...aku syg korang sgt2...spa???sapa2 jelah kan...

ok time2 cuti ni klu duk umah memg bosan kan..tp aku rse aku x smpt nk rse bosan kenapa???sbb aku rse aku punya suatu kerja yg orang lain jarang bt...apakah???jdi baby sitter pada seorang budak lelaki yg berumur 3 tahun....see....amat menarikkan keje yg aku bt ni...sejak bila??

aku amik alih keje ni since parents aku g haji itu hari but job to still kekal aku pegang...serius best cume kekdg pnt juga lah..biasalah tu nk layan budak kecik..mcm tulah.budak tu pun bukan sapa pun...ank sedara aku juga so x rse pun mcm jdi baby sitter...bila aku citer yg aku jdi baby sitter kt someone ni dia bleh kata "ha elok lah tu..nnt kalu kite dh ada anak senang..x yah nk suh org jaga"...hohoho tidak...wahai encik S..sy nk keje..anak tu biar lah kite jaga time weekend jer...boleh kan...hehehe gatal..

apa keje baby sitter yg aku bt???

1->buat kan dia susu,sme ader susu putih or susu milo
2->layan dia tgk cartoon kt astro ceria or tv9 (wonderpets,dora n so on)
3->mandikan dia,tidokan dia dlm buai
4->suapkan dia mkn klu dia minx suap..klu x just bg je nasi nnt dia suap sndiri
5->ajar dia mewarna...
6->main2 sembunyi ibu or main kejar2 ngan dia..

see...senang je kan keje aku ni..mula2 tu memg lh agak sush tp bila dh lme2 rse mudah ker...n klu ari ahad tu dia x dtg aku rse sunyi je...sbb budak kecik tu x ader...n budak tu memg lgi rapat ngan aku dri adik aku coz adik aku ni garang skit...aku ni kan lembut..penuh sifat keibuan...hak tuuih!!!


see..comel x dia..muka iras2 aku kan..hehehe yg pnting aku syg giler kt dia ni..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link