Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, December 7, 2011

Aduhai...tolong lah..

Assalamualaikum semua..apa habaq???sihat ka??cheq harap hangpa sume sihat na...


kad time bezday,anivesary,mohon kemaafan


sbhgian hadiah yg masih aku simpan

sejak seminggu dua ni hati aku mcm di landa badai ombak yg sgt kuat...tiada kena mengena dgn movie ombak rindu...feeling ni dtg sendiri time mlm nk menjejakkan kaki ke tengah malam...why???why???aku sendiri x paham...pdhal hbgan ni dh berakhir hampir 2 tahun tp knapa mst igt??

aku rse dh lme aku buang dia dlm kamus hidup aku..tp sejak2 akhir ni knapa kenangan bersama dia sering muncl???adakah sebab aku masih simpan2 lgi barang2 yg kt ats tu???so apa ptt aku bt???bg kt org or buang??oh tidak...syg beb...bukan syg si pemberi tp syg brg yg di beri..

aku cube kwn ngan semua org utk aku lupakan dia tp tetap x boleh!!!kenapa!!! rimas lah...naik lemas aku mcm ni...btol org kate cinta pertama memg amat payah utk di lupakan...tp harus ke aku kenang???aku dh pnt nk kenang...tp tetp muncul....demm...

bt sekian kalinye..aku bermohon agar suatu hari nnt muncul seorang teman yg mampu untuk membawa aku ke suatu daerah yg boleh menghapuskan semua kenangan antara aku dan dia...biar lah daerah itu hanya di huni oleh aku dan teman itu bt selama-lamanya...

mood->buntu dlm kecelaruan tahap nak menangis...waaaa........

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link