Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, December 9, 2011

Mari Berjimba-jimba

Assalamualaikum semua..adakah korang semua sihat???hope shat lh ye...

semalam dgn keizinan mak n abah aku minx cuti satu hari dri jga si budak bucuk tu...hehehe sje nk happy2 holiday..so aku ajak member aku liyana teman kan aku g city square a.k.a CS...utk elakkan dri org rmai aku suggest lh hari khamis iaitu hari berkerja...so surelah x rmai org kan.

tp apakan daya...skung dh cuti skolah...memg rmai lh budak2 kan..then campur ++ ngan warga s'pore yg memg suke shopping kt jb ni so rmai juga lah...aku grak g cs dlm kol 9 lbh..so smpi dlm kol 10.50 pg...mula2 decide nk g shopping..tp sbb byak kdai x buka lgi...so kami amik kte sepakat nk tgk wayang...

bnyak juga citer best..aku memg nk tgk puss in boot...ala citer kucing comel tu..tp pkir blek citer tu download jelah..so aku decide tgk ombak rindu...even citer tu dh kuar kt pggung seminggu but still ramai org..x pelah bntai jelah tgk...so dri 5 bintg aku bleh bg 3 bintang jer..kenapa???olahan citer tu jauh beza dri yg asl...memg lh x bleh nk ikot 100% dlm novel but citer dia memg sgt2 beza...

klu aku sbgai penulis pun aku akn rse mcm terkilan juga..better ombak rindu ni jdi drama ok kot...mcm citer nora elina or dari mata arissa...klu bt drama so citer tu x lari jauh sgt...klu filem maybe x brapa nk seronok...but aku thu rmai yg suke citer ombak rindu ni...ini just pndpt aku jer..so klu x nk terima terpulang


fillem ombak rindu


novel ombak rindu yg pnh aku bce bertahun2 yg lepas (dh x igt first time bce bila)


tiket wayang...pergh dh naik harga RM 12.00..maybe sbb citer bru

habis tgk wayang dlm kol 1 lbh aku pun ajak member aku survey jeans...niat hati memg nk beli jeans jer..x lbh dri itu..tp paham2 jelah..perempuan kan..klu dh nmpk sale...memg x nk blah selagi x beli sehelai dua. mula2 msuk reject shop..serius ader sale..10%-70%...tp x byak sgt...so kami pun g padini...bila dh msuk sni

kami mcm kena rasuk...org x yah citer...memg rmai...y??sale lah...bju yg harga 100 lbh boleh trun mendadak jdi 70%...giler punye sale..that y lah knapa aku suke shopping hujung tahun...byak sale...n sale sume tahap giler2 punye sale...aku memg dh rmbang mata..tp cekal kan hati x mau ikot nafsu..so amik 1 blouse jer..ok lah

bila dh habis tu kami jln2 lgi...cri jeans kt bum..tp x ader sales...g kat giodano pun sme...levis memg aku x msuk sbb aku x mint jeans kain brand levis...pas tu aku msuk jeep..pergh bajet byak duit...msuk tgk jelah..x mampu nk beli..n lastly msuk blek reject shop...jumpe jeans...so amik jelah..wlpun jeans tu x ader sale....aku amik n bayar...(kaki dh pnt...)

bila habis shopping kami g food court tok mkn..rmai juga org...tp nsb baik tmpt duduk ader lgi...x order bnyak pun....order yg boleh kenyang kan perut jdi lah..then balik...tgu bus plak dekat 1 jam...so bila dh naik bus x yah byak citer..aku bantai tdo...org nk tgk..tgk lh..janji aku dpt tdo dgn aman...


harga sbnr tnpa sales -> RM 137.90
harga dgn adanye sales -> RM 59.10
see..sgt jauh beza kan..so apa lgi sila lah serbu padini kt cs...sure anda akn puas hati...

mlm tu mcm biasa msg2 ngan en s...story kt dia psal aku g shopping..n aku ckp mahal skit (aku bgi harga yg x sales)...dia bleh kata ala bukan mahal mana pun..x mahal you kate..RM 100++ ok...i know you dh keje that y u kte x mahal..nsb baik lh u jauh...klu x memg i dh kopakkan u tau..hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link