Lets nuffnang

Pengikut..

Thursday, November 17, 2011

Hari-hari kena love bite...

Assalamualaikum semua...
hahaha serius aku nk gelak kuat2 bila aku bce sndiri tajuk entry aku kali nie..mcm lucah ker???serius lucah.. oppss!!! jgn nk fikir bukan2 plak ok...igt aku nk bt benda2 x ptt tu...x ader maknenye

since aku dh cuti sem ni apa lgi duk umah aku akn pegang satu title besar punya mohor...apa title aku tu??
M.A.I.D a.k.a B.I.B.I.K...hahaha serius dah tukat profesion plak gamaknye..x ader lah smpi nk berterusan.. yelah dh cuti kan x tau nk bt apa kt umah aku jdi lah maid sepenuh masa...kemas umah...n mcm2 yg aku bt

kenapa aku ckp hari2 kena love bite...mcm mana x kena dh rajin sgt masuk dapur...ari2 duk memasak kt umah tu lah kalu rajin sgt...ni jdinye...minyak panas2 aku main campak je ikan n ayam tu masuk dlm kuali...mana x jdi turnado dlm kuali tu...so rase lah sendiri

di sebabkan selalu sgt terpercik minyak panas kt tangan aku tgk tgan aku dh mcm kna love bite plak...klu nk ckp x hati2 aku rse aku lah org yg pling hati2 tp nk bt mcm mana gelojoh...hahaha..x pelah...at least nmpk lah yg aku ni rajin skit masak..so bila bakal mak mertua tnya nk masak apa..aku dh tau lah apa yg aku nk banta kt dapur tu...

kepada bakal mak mertua....mak x akan menyesal amik ana jdi menantu mak..kepada bakal suami....abg jgn risau bakal isteri abg ni memg kaki masak...sbb tu ari2 ader love bite DEMM!!!!....serius tipu...otak dah mereng...giler promote dri sendiri...tp serius aku ckp...memg x tpu...x rugi amik aku jdi isteri...hahahhahaha

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link