Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, October 28, 2011

Alhamdulillah...akhirnya

Assalamualaikum.....

waktu malaysia->6.03 petang
waktu mekah ->lbh kurang selesai solat jumaat

penantian yg mendatangkan kebahagian..alhamdulillah..apa yg aku tgu dh muncul...apa??pnggilan telefon dari parents tercinta..Ya Allah mata tgk hp berbunyi dan no phone line Mekah aku trus angkat...siap cakap kuat2 lagi sbb excited sgt.abah mcm tau2 je yg aku skung tgah berhati walang...waaaa........

first soalan pertama yg aku tye abah sihat x??alhamdulillah...abah ngan mak sihat...cume batuk dan selsema je...suhu kt mekah 50°c..pergh...panaskan...abah tye aku sihat x..aku ckp aku sihat jer...bila abah tanya mcm mana convocation itu ari...time ni aku dh nangis dh tp tahan je sbb x nk abah tau aku nangis.

aku cakap convo ok jer...sume jalan ngan baik..along ngan angah yg teman....pas tu time abah tanya duit blanje ader lgi x..time ni aku rse sebak...sbb dia tau 2 mgu skali aku akn col minx bank-in duit...aku ckp duit ader lgi..pas tu dia pesan suh jaga diri baik2...

aku dh x leh ckp apa...aku just ckp kim salam kt mak...n jgan kesihatan elok2...pas tu abah pun letak phone..serius aku rse sgt2 x puas berbual dgn abah..aku nk bual lme2 skit ngan abah...aku rindu...dan untuk kesekian kalinya apa yg boleh aku katakan adalah..setiap kali aku igt depa aku akn nangis..aku sndiri x tau kenapa...mungkin aku terlampau risaukan mereka...erm...entahlah..


mak dan abah yg sgt di kasihi melebihi dri sndri
tnpa dikau apalah ertti hdupku ini

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link