Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, November 2, 2011

Keliru dan buntu

Assalamualaikum semua...

mcm mana keadaan kamoo semua..di harap sihat hendaknye...aku keliru menjadi buntu...<--sila bce sentence yg aku underline tu mcm lagu sam bunkface...tajuk lagu aku x tau...serius aku dlm kekeliruan ++ kebuntuan why?? aku rse mcm aku nk tamatkan riwayat hidup aku sebagai seorg pelajar...

apa dh jdi ni??ko x syg ker study ko tu??giler ko x syg....mstlah aku syg giler nk quit study..tp apa kan daya aku terpaksa!!!!!aku terpaksa bt satu keputusan yg dlm ahti aku langsung x rela nk berhenti study...dh naik stahun aku bertungkus lumus study sehabis mati <---ok tipu jerk tu..aku dh ready nk trun final exam tp aku harus lupakan hasrat murni aku tu..kenapa???biarlah rahsia...

apa aku nk bt lepas nie???cari keje..cri duit..kumpul harta...kawen...settle masalah..boleh mcm tu??klu lah cri keje tu semudah ko petik jari kan best...klu lah harta tu leh tgi menggunung dlm sehari kan nikmat...dan alangkah bahagia klu calon suami tu memg ko dh tau spa...x yh cri..trus kawen..but you must know..the all situation is start with IF....erg...demm...

serius otak x leh nk berfungsi dgn sempurna...langkah terbaik adalah dgn berdiam dri..merenung masa depan dan merancangn pelan tindakan yang wajar untuk keharmonian diri seorg perempuan...stop it...aku dh start merepek...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link