Lets nuffnang

Pengikut..

Sunday, October 23, 2011

Entry tidak bertajuk

Assalamualaikum semua...

di keheningan malam yg nyaman berteman kan bunyi cengkerik window media player yg mengudarakan lgu i will survive...aku duduk seorg diri di dlm bilik merenung masa depan asgment yg menggunung...mencuri sedikit masa untuk menghupdate blog kesayangan..

merenung hp kesayangn pemberian abah..dan mula berfikir "kenapa abah x col ana..dan 2 mgu abah x col ana..ana sgt rindu dgn abah dan mak" berfikir sejenak bgaimanakah keadaan depa di tanah suci mekah..sehat kah depa??setiap kali berita kt di tv3 paprkan cerita pasal haji aku akn setia di depan tv mendengar dgn pnuh khusyuk..mana tau klu muka mak n abah dpt msuk tv..

setiap hari aku akn mendoakan kesihatan dan kesejahteraan depa berdua..memohon agar di beri kesihatan yang sempurna semoga dpt melakukan amal ibadah dgn tawaduk dan penuh kehambaan sebagai khalifah di muka bumi ALLAH ini...

mak..abah..ketahuilah oleh mu berdua bahawa anakanda di sni sentiasa mengingati mu smpai akhir hayat ku... tanpa dikau sapalah aku..saban malam akn ku renung gambarmu untk mengubat rindu ku padamu..aku akn sabar menanti kepulangan mu dengan mempamirkan segulung diploma yg telah aku perolehi itu hari..wlpun dikau tiada disamping ku sewaktu hari bersejarah tu tp aku tau yg dikau sentiasa mendoakan diriku dan adik bradik yg lain..semoga ALLAH melindungi kalian berdua

*mood down skit sbb rindu giler kt mak n abah...tiada ubt yg lebh mujarab melainkan dpt mendengar suara mereka berdua-wahai mata tlg jgn mengalirkan air mata lgi..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link