Lets nuffnang

Pengikut..

Thursday, March 10, 2011

Ya ALLAH berikan kami kekuatan

8/mac/2011 --> selasa mlm,masjid pjiranan 9
abah telah di bawa ke hospital wakaf krana mgalami
sakit dada dgn tibe2...tp doc kt hosp tu hantr abah g 
HSI..along,angah n mak bergegas g HSI nk tau keadaan
abh mcm mna,aku ngan adik terpaksa duduk rumah
kol 2 PG mak smpi rumah,abh kna tahan wad
msa tu aku memg dh x leh nk pkir,pg RABU aku 
tnye mak abh sakit apa,doc kte abah kna jantung,OMG
msa tu aku rse mcm nk nangis jer...tp aku tahan n sbar
tgah hari aku,adik,angah,along n mak g HSI nk tgk abh
smpi2 abh ngah duduk kt katil..alhamdulilllah dlm hati aku
tetibe along tye apa result x-ray then abah ckp jantung n paru2
lagi sekali aku tersentak..tetibe abah tye aku..tiket blek perak dh beli
aku senyap jer...aku ckp lom lagi...abah kte x pe lh balik jer
cuti kn dh habis..abah x ader apa2...msa tu klu x ader org memg aku dh meraung
tp sbb rmai org aku cover mcm ngah bace paper...dlm hati tuhan jer yg tau
pas tu kami blk umah..mlm tu abah col abah semput lgi..ya allah...aku x sgup nk dgr
KHAMIS->mak,angah ngan adik g hosp blek tgk abah...aku kna jga aqil
kli nk uda ngan akk ikot skali,abah kna semput lgi pg tdi...nsb baik msa tu 
doc ngah cheak abah...sempat lh jga..ni msa uda ngan akk nk balik
kna lgi serangan semput..ya allah..aku kt umah memg x sdap hati jer
x pnah abh kna semput setruk ini...tp kli ni memg mencabar...
ya allah..aku x sgup klu abah ku pergi dahulu sebelum dia melihat 
kejayaan ku..engkau panjang kan lah hayatnye..engkau beri dia
kesihatan yg sempurna tp jika sudah tersurat itu janjinya
aku sebagai anak terpaksa redha dgn ketentuanmu ini
tp berikan aku kesempatan untuk mengucup tgan n dahinya



No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link