Lets nuffnang

Pengikut..

Tuesday, March 15, 2011

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...abah dh kuar hospital
ari ahad itu hari...so lega skit hati aku
wlpun x dpt nk bsama2 ngan family
tp aku sntiasa doakan abah sihat mcm biasa
harap2 lpas ni abah x akan apa2 
sbb hati aku memg x akn tenang klu abah sakit
rse mcm nk meraung jer bila tau abah sakit
apa pun everthing will be fine
and one more thing sblum aku tlupa
thanks pda kwn2 yg byak bg support
yg sentiasa sabar kn aku time aku sedih
n sentiasa ceriakan aku time aku glisah
thanks a lot my fwen...i love you so much
kata2 korg yg bt aku kuat smpi skung
jasa korg amat aku hargai
rasa mcm nk mention jer nama korang tu
hahahahaha...nk ker???elak korg mrg jer..
x yah ar..biar aku simpan dlm hati

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link