Lets nuffnang

Pengikut..

Monday, March 7, 2011

Aku dh Bersedia..

setelah hampir 1 tahun aku membawa haluan sndiri
menutup pintu hati,menolak pda yg sudi
tp la ni aku dh sedar ..aku perlukan seseorg
siapakah dia????seseorg yg boleh membimbing aku
bukan hanye sebagai pasangan malah sebagai kawan,
teman,sahabat n musuh seperjuangan...tibe2 aku rse 
sgt sunyi..kehilangan satu butir permata di cincin...
di mana aku harus menggantikan butir permata itu??
tidak aku ketahui bila dan siapa juga bagaimana..
entah lah...waktu diri ini dlm sedih ramai yg dtg menghulurkan
tangan..tp waktu tu aku x cukup kuat nk terima mereka
kenangan lama membuatkan aku serik juga menjadikan aku
seorang yg sgt berhati2...layak ker aku dengan semua ini??entah lah
apa yg aku harapkan jika aku telah jumpe butir permata itu
biarlah dia menjdi butir yg terakhir..kerana aku dh penat nk tukar2
hanya butir yg benar2 sesuai sahaja yg akn muat untuk berada di
cincin tersebut...tp di mana hendak ku cari semua itu???adakah dgn 
terus menunggu atau berusaha untuk mencari...melangkah dgn penuh misi??
biarlah masa yg menentukan semuanye....ayat mcm pasrah tp secara am
aku juga sedang berusaha mencari...jika dia benar untuk ku..akn aku
persembahkan yg terbaik bt dirimu...tiada yg yg lbh baik melainkan baik belaka
dengan lafaz BISMILLAH...aku nor farhanah binti mustapah sudah
bersedia menjalinkan hubungan dengan mereka yg benar2 ikhlas
dan berjaya melepasi syarat yg aku dh tetapkan...
apa syaratnye biar aku je yg tau

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link