Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, September 20, 2013

Selamat Menjadi Tunangan Orang

Assalamualaikum semua..Tajuk kat atas tu macam best je kan..yes selamat menjadi tunangan orang..tahniah buat......Abang aku ok bukan aku..insya Allah kalau diizikan bakal mengikut jejak abangku juga cuma belum tahu bila.

Kali ni majlis dibuat di kampung aku iaitu batu pahat sebab dekat dengan rumah bakal kakak ipar.Orang batu pahat juga abang aku dapat.Alhamdulillah..Orang paling excited dalam majlis ni tentulah mak aku sebab nak dapat bakal menantu perempuan selepas 6 tahun sepi je..ahaks!!

Walaupun dah nak dapat menantu perempuan tapi mak siap boleh request nak menantu lelaki sulung.. krikkhh..(bunyi cengkerik)bila masing-masing sume pandang aku..aku buat-buat tak paham lah..Siap dah plan nak sandingkan anak-anak dua orang sekali gus TAHUN DEPAN..sepupu aku apa lagi dok sakat aku tak sudah-sudah.

Ye mak insyaAllah kalau ada rezeki,jodoh panjang,umur panjang anak mak ni akan hadiahkan mak sorang menantu lelaki yang mak impikan tu.Mak doa jelah untuk anak mak nie.Sejak dah keje and ada kerjaya soalan yang selalu aku terima dari semua planet bumi --->Ana/Farah/Akak/ bila mau KAHWIN?? 

End of topic layan lah gambar tapi gambar mempelai harus di rahsiakan dahulu..hihihi




Bersama Hantaran nasib sempat pandang camera


Hantaran kedua belah pihak


Aku,kazen dan rombongan meminang


Rombongan meminang


My uda and his family menantu sulung and cucu sulung mak dan abah

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link