Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, September 20, 2013

Keinginan yang semakin Dicapai

Assalamualaikum semua..lama sudah tidak bersua..bagai pungguk rindukan bulan..ceewaah..seriusly memang tak ada masa nak update blog sebenarnya.Dalam erti kata lain MALAS..bukan apa ye semua tengah bizi sangat-sangat dengan task baru (online FB sempat plak ko kan)

Alhamdulillah..masih diberikan peluang untuk mengupdate blog..amboi...tak ada benda sangat nak cerita cuma nak story pasal keinginan yang sebenarnya dah tercapai..alhamdulillah..semuanya rezeki Allah S.W.T dan juga berkat family semua..

Apa dia??kawen ke??haha dok aih..Alhamdulillah berkat usaha bekerja siang malam berjimba..hahaha aku dah mampu mempunyai harta sendiri.Walaupun tak lah besar mana tapi aku puas hati atleast boleh gak aku berdesup balik JB kalau ada emergency tetibe kan..

Dengan persetujuan mak,abah,along dan aku sendiri maka terlahirlah My New Baby yang di beri nama RooRen (Maroon + Orange) giler babas nama baby aku nie..kereta aku suka hati aku lah kan..Di lahirkan pada 30 Mei 2013 dan diserahkan kepada Tuan punya kereta pada 7 Jun 2013..Alhamdulillah...

So apa yang aku idamkan dah tercapai..Makin jimat lah aku lepas ni..sebab kena bagi kasih sayang lebih pada RooRen


See plastik pun tak koyak lagi (15 jam selepas amik kat perodua)

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link