Lets nuffnang

Pengikut..

Tuesday, September 24, 2013

Kami Tetap Kembar

Assalamualaikum semua..

Farah ada kembar ke??hahaha mak aku beranak kembar sekali je tu pun abang-abang aku tapi kenapa orang sering kaitkan aku dengan dia kembar??Cikgu sekolah,adik junior and orang sekeliling pun anggap kali kembar..why??muka sama??jauh..umur??tu betol..tarikh lahir pun betol..tahun lahir lagi lh masa..beza bulan lahir je

Actually dia memang rapat dengan aku sejak sekolah dulu..seriusly aku dah kenal dia sejak umur 12 tahun sampai sekarang ni masing-masing umur dah 24 tahun.wow..lama tu dah 12 tahun kami berkawan.Walau terpisah dek taman perumahan,class,kolej even pernah terpisah negeri sorang dekat selatan sorang dekat utara,tapi perhubungan kami masih utuh.

Gaduh??normallah tu..even ko adik bradik pun gaduh ini kan plak kawan.Cikgu english kami selalu panggil kami kembar.Walaupun kelas lain-lain tapi cikgu kami akan sentiasa tanya "kembar" kami.Sampai lah satu masa mak "kembar" aku ni cakap "korang memang sajak jadi kembar.agak-agak kalu orang yang tak kenal korang pun mesti ingat korang kembar" lebih kurang macam tulah

Now kami masih dipisahkan oleh negeri yang kami duduk.Dia masih di johor dan aku pula di senawang tapi perhubungan kami masih lagi berjalan dengan lancar.Alhamdulillah,aku sangat bersyukur di kurniakan seorang kawan,rakan,sahabat malah juga "kembar".Jauh macam mana pun dia selalu risau kalau aku sakit.Terima kasih sebab jadi "kembar" aku.Aku sayang kau Liey



Farhana - 18 Ogos 1989
Liyana - 18 November 1989

Dua kembar yang berbeza tapi ada persamaan


Music Box hadiah dari "kembar" aku..Orang lain dapat music box dari pakwe.
Aku dapat dari "kembar" ko ada??hahaha..

Thanks sebab sudi jadi kembar aku,jaga aku,doakan aku dan sentiasa risau setiap kali aku sakit paling best ko x pernah lupa beli hadiah aku setiap kali besday aku..tu yg best..hehehe walaupun aku jarang bagi hadiah dekat kau.Aku sayang ko selamanya.Semoga ikatan "kembar" kita ini akan terus terjalin sehingga nafas yang terakhir...Insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link