Lets nuffnang

Pengikut..

Sunday, September 22, 2013

Cerita Hari Sabtu

Assalamualaikum semua.Biasa lah kalau hari-hari cuti ni selalunya orang akan qada’ tido tapi aku plak jenis susah nak bangun lewat even malam tu membuta sampai pagi buta.Kan sedap kalau dapat bangun lambat..

So macam biasa lah lepas solat subuh aku akan bersiap-siap untuk pergi jogging.Selalu joging kat Taman Aman Jalan Pekeliling lepas tu aku akan jump ke Lake Garden.Wahhh gigih ko joging sampi dua tempt.Motif utama sebab nak kurus macam zaman sekolah dlu..hahahha

Sebab selalu sangat dah joging kat situ sampai aku dah boleh cam dah penghuni tetap taman tu.Macam ada sorang pakcik ni.Aku start joging before puasa.Mula-mula Nampak just senyum je tapi bila dah selalu bertembung ada gak lah berbual sambil joging

Honestly memang mula-mula motif aku g joging sebab nak kurus lepas kena bebel ngan En P.A dia kata aku gemuk sangat..Sentap ok!! Tapi bila dah lama-lama aku buat benda tu dah jadi macam seronok sebab dapat kenal ramai orang.

Sambil berjoging tu dapat juga lah tengok gelagat orang sambil-sambil tu boleh buat keje part time cari bakal suami..teetttt….mana ko nak campak En P.A ko tu farah???Actually tempat yang aku joging tu more pada green world so dapat juga lah aku hirup udara segar


Dapat tengok benda hijau yang menyamankan dan yang paling penting dapat lepaskan bebanan kerja.So bila stress je aku g joging boleh buat kan stress aku hilang dengan melihat bumi ciptaan Allah nie.So siapa-siapa yang nak sihatkan badan sambil rehatkan minda pergilah joging kat tempat yang lebih kehijauan


Selalu joging sorang tak kuasa nak bwa hp tok bergambar tp sbb member umah follow dia yg tlg amik pic ni


tuan punya hp tunjuk kasut je tuan punye blog haruslah tunjuk muka..dah kata tuan blog

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link