Lets nuffnang

Pengikut..

Tuesday, December 18, 2012

Siri Makan => 7 Nasi Ambeng

Assalamualaikum..wah laju je update kan..maklumlah tak berapa sibuk sangat..so boleh lah update (padahal adalah task tak settle).

Ok lah menu kali ni nasi ambeng...hahaha sapa orang johor mesti tahu menu ni kan..famous kot..tp kat n9 ni sush nak cari..di sebabkan aku dah lulus amik lesen keta..cikgu driving aku request nk makan nasi ambeng johor..hohoho memg terbaik lah..Dengan ikhlas hati aku pun cume merealisasikan impian cikgu aku tu..


See..banyak tak lauknye..giler banyak kan..tu pun kalu ikot org jawe ader lgi yang kurang..tapi ni je yang mampu aku sempat bt...alhamdulillah..feed back dari org ramai??syukur semua kata sedap..x sia2 aku blaja masak ngan mak dlu..(padahal kna pakse baru nk masak)..baru aku tahu kenapa mak aku dlu paksa aku blaja masak..rupenye biar dh besar nnt senang...nak resepi??request je kt komen..nnt aku bg resepi...ayam masak kicap berlada tu paling sidia suke..thanks syg..



No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link