Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, December 28, 2012

Promote Diri Sendiri

Assalamualaikum semua...salam jumaat Saiyidul Ayyam..penghulu segala hari..entry hari ini yg boleh bt kan org lain bace nak muntah terbelahak macam makan separuh senak..(hancur habis starting)

Bila dah berjauhan ni mula lah rase rindu..rindu nak berbual mesra,rindu nak gelak ketawa,rindu nak bergaduh manja..semua rindu..hanya Fb,dan Hp je tempat mengadu..rindu kt siapa??En.S ke??x lah rindu kt org lain..->CURANG!!!...rindu dekat adik CFSB..walaupun kalu berjumpe mst gaduh..tp bila jauh-jauh mst rindu giler lah..

makin dah besar,makin jauh pulak berpisah..hahaha nak buat macam mana masing-masing ada tanggung jawab yang perlu di lunaskan..walaupun dia hanya lah adik tp dekat dia lah CFSB suke minx pendapat,dekat dialah tempat CFSB bermanja dan hanya dia tempat CFSB luahkan perasan cinta pada En.S (ok itu tipu)..

Adik,walaupun kau muda 5 tahun dri aku orang tetap anggap kau kakak aku
Adik,walaupun kau cantik dari aku tp org tetap anggap aku lgi comel dari kau
Adik,walaupun kau ank bongsu tp aku tetap lagi manje dari kau
Adik,walaupun kau lagi pandai dari aku tp kau tetap kalah dengan aku

Untungnye CFSB ada adik..dulu masa kecik-kecik memang lah suke gaduh-gaduh tapi bila dah besar rase macam bertuah pulak ada adik..dekat dia tempat kite nak mengadu,dekat dia tempat kite nak melepaskan rindu dekat dia juga tempat kite nak sharing baju..:)


sayang adik selalu..




NotaJari->hanya entry yang nk promote diri sendiri..hahaha...ramai yang bakal muntah








No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link