Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, August 31, 2012

Merdeka!!!

Assalamualaikum semua...ari ini 31 ogos 2012 bersamaan dengan 55 tahun negara Malaysia sudah merdeka..yes aku setuju memg negara kite dh merdeka..but bg aku ideologi belia or remaja zaman sekarang ramai lgi yg x merdeka...kenapa aku ckp mcm tu..korg just tgk ank muda zaman skung..merdeka kah mereka???bak kata Nabil RJ "lu pikir lah sendiri"

apa pun aku memg rasa bangga jadi anak malaysia n lbh2 lagi aku lahir dlm bulan kemerdekaan..memg best siot...aku bangga jadi rakyat malaysia sbb negara kite makin maju dan aman serta damai...klu nk bnding dengan negara lain..aku rasa kte semua bertuah sbb bumi maysia ni still lgi dlm keadaan yg sgt harmoni..so sebagai rakyat malaysia aku merasa bangga dan terharu...ok itu jer..x thu nk said apa pnjang2

MERDEKA...MERDEKA...MERDEKA...


notajari:->teringat plak time zaman sekolah dlu..setiap kali msuk bulan 8 mst byak aktiviti..pling best setiap 30 ogos akn sambut besday budak2 yg lahir 31 ogos..wah sgt seronok..miss that moment


No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link