Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, July 18, 2012

12 jun 2012 (Exam Mood)

Assalamualaikum semua...pergh tajuk pasal bulan lepas punye story..tp bru nk update bulan nie...nmpk sgt pemalas kan..hahahha...12 jun 2012 itu ari aku n 7 org lgi classmate aku amik final exam tok JAVA SUN CERTIFICATE kt city square (CS)..so dan 3 sahabat lgi menaiki kerete menuju ke destinasi yg telah di tetapkan...time tu x yah citer lah...cuak gak beb nk exam..tp bt muka derk jer..

Then bila dh smpi tu kami pun excited lah nk amik exam..tp dukacita di maklumkan bahawa exam anda tergendala di sebbkan anda semua dtg lambt 5 minit...what the ffffttt...ko x rse mcm nk maki hamun ke..aku dh ready2 ni tetibe x jdi nk exam..

kononye habis exam nk terus lepak tgak wayang ramai2...last2 x jdi..hadoi..nk x nk kna lah amik exam lambt...so bila dh lambat sume perancangan dh jdi benda lain...but its ok..yg penting exam aku tu lulus..n alhamdulillah..kami ber lapan lulus dgn cemerlang..aku sgt2 bangga ngan sahabat semua..

habis exam perancangan nk tgk wayang tu x jdi..so aku n lgi tiga kwn aku tu decide nk g lepak mkn je..kt mana???kt mana lagi klu bukan kt kampung melayu...duk melantak ABC yg kire superb juga lah kan kt area jb nie...alhamdulillah..memg best n sgt2 kenyang...(klu mkn x kenyang bukan makan namanye)...so bila dh habis melantak...kami apa lgi berjalan sakan lah...apa pun memg dh minx izin ngan abah nk kuar jalan jap

tempat yg dituju selepas itu adalah jusco permas...first time aku msuk jusco tu...so boring...why???ntah aku pun x thu..tp bg aku tmpt tu memg sesuai tok shopping beli baju..sbb murah...kami x beli apa2 pun jsu jalan2 je cuci mata...nk beli duit x ader...so bt derk jelah...

dlm kol 7.30 tu kami sume gerak balik ke pasir gudang semula (magrib2 keluar...aish..)hehhee sila abaikan..bila dh smpi umah aku trus ckp kt mak n abah pasal result aku...alhamdulillah..result yg sgt cantik.. wlpun study last minute..huhuhu..syukur alhamdulillah...

2 comments:

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link