Lets nuffnang

Pengikut..

Sunday, June 3, 2012

Imam Muda 3

Assalamualaikum....setiap tahun aku x pnh lupe update pasal satu rancangan keagamaan kt channel astro... apakah??Imam Muda lah apa lgi kan..memg aku fvrt sgt ngan rancangan ni.dri first series smpi skung dh msuk series 3 aku still minat..memg best klu tgk rancangan ni...x akn bosan

actually 1 jun 2012 bersamaa ari jumaat lepas astro melancangan series baru rncangan nie..tp yg sedihnye aku x dpt tgk coz time tu abg aku tgk bola..waaa...:( tp nsb baik lah astro ni suke ulang2..so dpt lah tgk..tp msh x sempt nk tgk..bz bebenor gamaknye..konon lah kot

so next week antara jdi atau x aku x kire..aku nk tgk juga..apa nk jdi..jdi lah..yg pnting aku x nk terlepas peluang nie..hahhaha dh meroyan dh nie...


No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link