Lets nuffnang

Pengikut..

Tuesday, March 6, 2012

What im dreaming??

Assalamualaikum semua..kembali bersama farah farhanah..ceewah..apa yang aku impikan??klu nk senarai kt sni memg banyak..tkt korg je menyampah nk bace..ye dak..ok lah bnda ni berlaku time cuti tahun baru cina bulan Feb itu ari...time ni aku blek umah makcik aku kt btu pahat

So sbb dh lme sgt x blek BP..aku pun ckp ngan mak nk blek BP tok 2 hari 1 mlm..then mak kte balik ngan angah je senang..x yah naik bus..so aku decide blek ngan angah je..igt msa blek ngan dia..bleh ar aku teman dia berbual..tp apakan daya..tahap ngantok yg giler gaban..duk membuta jelah dlm keta

smpi2 umah makcik aku tgk hamper dh bnyak...kenapa??well makcik2 aku ni keje ngan tauke cina..so setiap kali new year sure dpt hamper yg byak..apa lgi aku duk membantai mkn limau jelah..dh lah limau tahap yg grade A punye..manis giler gaban

ok cukup aku berleter..apa yg aku impikan??mcm biasa bila msuk bilek tidur makcik aku..aku memg over excited..kenapa hek??aku rse spa yg gemar bace novel..memg akn kena sawan bila tgk koleksi novel makcik aku nie..aku sndiri rse mcm dh nk kena rasuk

sometime aku ader ckp kt makcik aku..agak2 klu dia nk tulis wasiat..sila wasiatkan SEMUA novel dia kt aku...tlg jgn bg org lain..hehhe hampeh punye ank sedara..teruk bebenor gamaknye..meh aku tnjuk koleksi novel makcik aku yg serius super duper bleh bt aku meroyan


i love it

serius banyak kan..tu aku tunjuk bru 2 rak..ader lagi 2 rak yg aku x amik gmbr..n klu nk tau di sebalik novel yg depan tu..kat blakang barisan novel tu ader novel lgi..klu nk kire..memg aku x terkire lah..n klu nk total kan  jumlah harga semua novel tu..aku rse boleh beli sebiji motor LC yg model baru ni secara cash..maybe tambah duit skit je..

notajari ->kadang2 orang sanggup bt apa sahaja demi melunaskan minat yang mendalam..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link