Lets nuffnang

Pengikut..

Monday, January 2, 2012

Opening yg happening

Assalamualaikum...semalam adalah 1.1.12...opening year yg agak menarik..why??ye...bestie aku kawen sudah.. alhamdulillah...jdh dh smpai...aku bila??lmbt lgi..tgu thun 2013..hahhaha calon pun x ader..


hadiah tok si pengantin


pasangan mempelai yg bagai pinang di belah dua


di samping pgantin perempuan

balik dari jemputan kawen bestie aku,aku tnye member aku ader nk lepak mana2 x...so driver ni decide nk g tgk wayang...so aku layan kan jelah..smbil tu amik lgi sorg member kami..liey...kami g sne bertiga...g mana?? g jusco je..bila dh smpi tu punye lah rmai org..nk cri parking pun 30 minit..lme giler


so bila smpi jusco si pakcik driver ni n aku nk tgk citer omputih...tp bila tgk time dia trus x jdi..lmbt sgt..so kami bertiga decide tgk citer kt bwh ni
|
|
|
|
|
|
|
v

actually ok lah citer ni...sgt menyentuh perasaan...sentap kejap..tp aku ni sush skit nk sntap klu filem yg aku tgk tu aku x mint..(kenapa mission imposible start lambt...majok tahap gaban dh ni)


pakcik driver - epul


tuan blog n cik liey

habis tgk wyang dh kol 7 mlm..pergh..memg dh mlm...so otw balik tu si pakcik tanye nk lepak mana2 ke..aku kte balik je trus...(sbb jarang kuar mlm.tkt telinga bernanah)..tp sbb lapar tpaksa juga bhnti cri tmpt mkn.. hohoho memg best..berhangout x igt nk blek umah...smpi mak call.."dh lupa jln balik rumah ke"ayat dri seorg ibu bt ank daranye..sentap 1 second...


smpt amik gmbr ni je

thanks too pakcik driver n cik liey..memg best kuar sme2 kan..nnt ader msa lepak lgi

1 comment:

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link