Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, December 31, 2011

Tertutup Tirai..Terbuka lembaran Baru

Assalamualaikum semua...tgal beberapa jam je lgi nk msuk tahun bru..bila aku ckp ngan mak aku esk thun bru ayat dia senang jer?? "ko bru nk msuk tahun baru ker??mak dh msuk thun bru dh dua bulan dah..skung kan bulan safar.." ok serius aku trus diam..ayat sentap dri seorang ibu bt anaknye..

bg aku tahun dlm bualn islam ke kalender masihi ker or china new year aku x kesah tp azam aku tetap akn aku laksanakan...azam thun ni rsenye lom tercapai..apa dia???tgu tahun depan..bukan lme pun kol 12 mlm nnt je dh thun dpn

ps:-->jgn msuk toilet pada pukul 11.59 mlm ini krana anda akn keluar pada tahun hadapan

sekian 

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link