Lets nuffnang

Pengikut..

Sunday, July 10, 2011

Demam..

Assalamualaikum semua...wah sudah lme x update blog...dh nmpk berhabuk sgt...hehehe bukan apa bz skit ar.. bz cls ker???x ader maknenye..lect bg 1 minggu cuti...so duk umah kemas2 jer...yg penting aku dh jdi chef tok member2 dlm umah ni...hehehe


citer ari ni just nk ckp AKU DEMAM wah...sejak dh smpi ipoh ni...badan aku memg x brapa selesa ngan cuaca kt ipoh...panas kemarau...dah ar kurang minum air..so sume segala penyakit dtg...msuk ari ni dh 3 hari aku demam...nk ckp badan panas sgt pun x juga..cume demam biasa jer..tp yg pling teruk selsema ar..smpi senak nk bersin...batuk pun ader gak...wah sgt x selesa


semalam di sebab kan x larat...member aku tlg masakan nasi goreng tuk aku..wah..demam2 pun mkn nasi goreng..memg terbaik...tp yg penting aku nk makn bubur nasi...time demam2 mcm ni lah teringat kt mak sbb setiap kali demam mst mak btkan bubur nasi...mak...i need you...rse mcm nk blek jhr gak

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link