Lets nuffnang

Pengikut..

Thursday, June 30, 2011

Hari Yang Memenatkan

Assalamualaikum semua...entry kali ni memg sgt menyayat hati penulis krana dia sgt letih kenapa hek???

actually ari ni aku blek perak semula sbb esk ader sesi pendaftaran...so aku nek bus kol 10 pagi dari larkin... pula tu ari ni kt jb memg hujan sbb ngah musim hujan...so perjalanan memg agak lmbt sgt2...aku apa lgi bantai tdo jelah..bgun tdo tgk2 masih kt tangkak...wah lmbtnye...dah lah dlm bus cume ader 3 org jer..sgt boring kan. pas tu driver tu trus tuju ke seremban coz nk amik org lagi..pas tu menuju plak ker puduraya...OMG start dri tol sungai besi smpi jalan hang tuah...sibuk ngan jammed jer..aku rse mcm lmbt lah smpi ipoh nie...aku memg bantai tdo jer tp brapa jam sgt lah lena kan..tdo dlm bus tu...sakit pinggang ader lah..tdo..pye tdo last2 smpi gak di ipoh...kol 6 bru tiba...Ya Allah...memg lambt sgt2...dah lah penat..bagai nk patah pinggang pas tu rse mcm nk demam pun ader...adoyai

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link