Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, June 4, 2011

Meaning of My NAme

Assalamualaikum...hehehe jmpe kembali...topic ari maksud nama aku..smple jer...dan x brapa menarik sgt pun.. ader satu games from flash nie...pasal maksud nama seseorang tu...so aku pun cume..actually games ni memg dh lme pun ader...tp sengaja nk wujud kan blek..so ini image dri aku printscreen dri games tu 

apa yg terbukti dlm games ni ader dekat 70% ngan dri aku...cume yg x btol ader lah SPEND TIME IN MUSEUM..hahaha lawak siot...setahu aku lah..aku bru jejak muzium sekali jer..tu pun sbb rombongan skolah..so nk ckpspend time kt museum tu mcm x masuk akal.apa pun ni just games jer..x yah percaya sgt.

NOR FARHANAH ->dalam arab bermaksud keriangan dan kegembiraan..hahaha serius aku setuju sbb
kekdg aku ni memg happy sentiasa...ader mslh pun bt bdh jer...tp bila dh dtg angin taufan...tolg jgn ggu...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link