Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, June 15, 2011

Kerajinan Memasak..

Assalamulaikum semua...wah dh seminggu blog ni x di update...hehhehe x ader topic nk citer sebenarnye... ok actually benda ni jdi time hari isnin...tp topic perbualan berlaku ari ahad...dialog antara aku dan adik


adik : ana daging kisar yg mak beli itu ari ader lgi kan
aku : ada,nape??
adik : apa kata ko rajinkan dri btkan aku begedil
aku : ah! mls ar..dh ptg2 bru ko nk suh
adik : senyap n trus tgk tv....maybe merajok


so pg isnin tu aku bgun tdo trus ckp ngan mak nk bt begedil...mak pun kata ok jer...apa pun barang x brapa cukup..so mak ngan abah g pasar tlg blikan aku barang yang x cukup tu...dh siap2 mak tye apa mimpi nk bt begedil ni...than aku ckp ar smlm adik minx ana bt kan tp dh ptg mcm mls nk bt..tu pasal bt ari nie


so dengan tekunnye aku bt lah tok adikku tersayang...hehehe well biasa ar tu nk manja2 konon...lgpun tgal brapa mgu jer lgi aku kt umah kan..pas ni sure kt perak smpi raye bru blek...so untuk merialisasikan impian dia aku pun btkan lah dengan ikhlas hati



bahan2 yg di gunakan utk bt begedil


setelah siap di gaul dan di bentukan


setelah siap di goreng

wah sedapkan..(puji dri sendiri..hehehe)apa pun siap jga begedil nie..adik blek skolah trus aku ckp aku dh bt bnda g dia nk tu..apa lgi tersengih2 lah bdak kecik tu..

3 comments:

  1. kau celop ngn putih telur tak mase nk goreng??? urm... leh la wat untuk aku lak hehehehe....

    ReplyDelete
  2. x yah pkai putih telur tp pkai sebiji telur trus...tp kacau dlu...pas tu sadur ngan biskut kering yg di tumbuk..

    ReplyDelete
  3. la kenape sadur ngn biskot kering? bukan ke nanti bile terdedah jadi keras luaranye?

    ReplyDelete

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link