Lets nuffnang

Pengikut..

Tuesday, June 28, 2011

Aktiviti Yang Teakhir bt Minggu ni

Assalamualaikum semua...hye jumpe kembali bersama sy...(bajet famous lah tu)..ok ari ni aku,mak,abah n aqil g jb lagi...mgu lepas dah pergi...mgu ni g lagi..al maklumlah aku pun dan nk balek ipoh so g lh jalan2 dlu.. tp yg kecian mstilah kt adik aku..sebb dia x dpt ikot...hahaha...mana leh ikot...dia kan skolah...dh lah thun ni nk SPM so kna kurangkan aktiviti seperti ini...jahat btol aku kan...ok mgu lepas kuar pun sbb nk g beli kurma kt Plaza Kotaraya...Well dan nk dekat bulan puasa kan..so beli lah siap2..padahal kurma tu pun x smpt nk jmpe bulan puasa sbb kt umah ni mak ngan abah pakat2 puasa sunat...ok tutp citer pasal mgu lepas...


Ok citer ari ni(isnin) actually kami berempat g setia tropica jer...sbb nk bt pasport antarabangsa...blh tahan gak lah tempat bru ni...cantik n besar klu nk di bandingkan ngan wisma persekutuan kt bandar JB tu..ala biasalah tmpt bru kan...mstilah lawa...lme gak ar nk tgu org tu settle kan pasport...smpt gak ar aku terlelap tepi dinding...yg si budak kecik tu asik nk main lari2 je...haish penat nk layan...


Balek jer dari setia tropica aku ajak abah g larkin sbb nk beli tiket balik perak...smpi2 kaunter tu trus aku tye akk tu tiket ipoh ari khamis ader lgi x??akk tu kate ader...so aku ckp nk bus pgi..orait memg kosong lgi...



Tiket yang di beli..

masa dalam perjalanan balik tu abah tye nk mkn x??of course lah kan nk mkn..sure punye lah klu g jalan2 x sah klu lepak2 mkn dlu sebelum balik umah...so kali ni aku plak pilih tempat...minggu lepas msa jalan2 time makan abah plih tempat yg jual mee rebus tulang...kali ni aku ajak abh makan kt kampung melayu..sbb apa?? sbb nk mkn yong tau foo...tp sayang ari ni dia x buka...so mkn je lah rojak ngan ABC..wah yg x leh blah ABC dia sgt menyengat perasaan...memg sedap giler..aku,abah ngan aqil mkn ABC mak just jamah skit jer.. 
gmbr x dpt nk amik sbb time makan mak ngan abah sgt marah klu kite org bt keje lain..so search kt google jer gmr2 ni utk tatapan


rupa ABC tu ader iras2 mcm gmbr ni 



ok settle sume...memg sgt best sgt hari ni(isnin)...apa pun tgal lgi 2 ari jer nk tgal kan bumi pasir gudang...rse mcm x nk blik ipoh pun ada..yelah kan dah 2 bulan lbh aku cuti..so nk blik mcm x ader mood lbh2 lgi bila tgk muka budak kecik kt bawah ni...
|
|
|
|
|
|
|
|
v

memg sure lah kan aku akn rindu kt dia sgt2..lbh2 lgi 2 bulan ni aku jer yg layan pgai dia setiap kali dia dtg umah mak..makn sme2,tgk tv sme2,jalan sme2,main kejar2 sme2 wah rse mcm x sgup..tdi pun msa aku dok bergurau ngan dia aku asyik tenung dia jer...serius mcm nk nangis bila igtkan budak kecik nie...tp demi study aku kuatkan semangat jga...x per nnt time dh nk raye ok blek gak jumpe dia...aqil...makteh cyg aqil sgt2 you are my love..syg sgt2 kt bucuk nie


No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link